Koloběžkám se v době pandemie daří

Koloběžkám se v době pandemie daří
Proticovidová opatření příznivě ovlivnila prodej koloběžek české značky Yedoo. Ten od letošního března narostl o 60 procent a vývoz do některých zemí se i více než zdvojnásobil.
"V protikladu ke všem omezením budeme mít obchodně nejúspěšnější rok za celou naši víc jak dvacetiletou historii," odhaduje zakladatel a šéf značky Yedoo, Dan Pilát.

Yedoo za 11 měsíců letošního roku prodalo přes 35.000 kusů, ať už koloběžek pro dospělé či koloběžek a odrážedel pro děti. Více než polovina produkce skončila v zahraničí. Německo, Francie, Anglie a Nizozemsko odebraly až dvakrát více zboží než ve stejném období v loňském roce.

"Většina vnitřních sportovišť byla v rámci proticovidových opatření uzavřená, a tak se lidé snažili udržet v kondici a psychické pohodě především pohybem venku. Mimo jiné také jízdou na koloběžkách," vysvětluje Pilát.

Do popředí se dostal také zájem vyhnout se hromadné dopravě cestou do práce.

Líbil se vám článek? Šiřte nás dále!